‘Hallo Ambo/Anthos uitgeverij,
Een tijdje terug heb ik het boek ‘Nagelaten Beelden’ van Nicholas Royle gekocht. Lekker lezen in de trein op weg naar werk. Groot was mijn teleurstelling toen ik vandaag ontdekte dat er een stuk mist. Het gaat van blz. 192 ineens naar blz. 225 en helaas loopt het verhaal niet door. Erg jammer.’
‘Geachte mevrouw SmaRts,
Hartelijk dank voor uw bericht en wat vervelend dat u een misdruk heeft getroffen. Nog vervelender is het omdat het hier om een titel gaat die niet langer leverbaar is. Normaal gesproken kunt u namelijk naar een willekeurige boekhandel gaan (u heeft hier geen aankoopbewijs voor nodig) en daar om een goed exemplaar vragen. Maar dat gaat dan in dit geval natuurlijk niet. Kan ik u daarom misschien een andere titel uit ons fonds aanbieden en toesturen?’
Geweldig toch?
Pingback: Service II | Smarts Blogt