Vanuit de hoogte van onze organisatie daalde vandaag een tweetal neer. Een ‘open gesprek’ moest het worden. Over wat ons te wachten staat. De gevolgen van een nieuwe wet en nog belangrijker: de gevolgen voor de doelgroep. Zeer betrokken professionals die zich gepasseerd voelen in de ontwikkeling van hun het werkproces en zich zorgen maken over die doelgroep. Op zo’n moment geen luisterend oor vinden, is op zijn zachtst gezegd vervelend.
Gerelateerde berichten
6 gedachten over “Zorgen”
Laat een reactie achter Reactie annuleren
Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.
Krijgt dit nog een vervolg, Smarts?
Krijgt dit nog een vervolg, Smarts?
Zo ‘open’ was het gesprek dus eigenlijk niet, begrijp ik….?
Inderdaad, Jaap. Teleurstelling alom.
Een vervolg, Vedat? Ik denk het zeker.
Zo ‘open’ was het gesprek dus eigenlijk niet, begrijp ik….?
Inderdaad, Jaap. Teleurstelling alom.
Een vervolg, Vedat? Ik denk het zeker.